Sunday 15 October 2017

Forex no stop loss system


Golvhandlare Metod med inget stoppförluster Forex Trading Strategy Detta är en variation av tradinghandlaren för golvhandlare och den enda variationen är inte att använda en stoppförlust ursprungligen när du går in i en handel. Ansvarsbegränsning: Jag har inte provat det här själv, det är bara en idé som måste testas på ett forex-demokonto. Jag rekommenderar inte att du följer detta system på ett live trading konto. Så om du blåser ditt Forex trading konto, så skylla inte mig. HUR FLOOR HANDELSMETODER MED INGEN INITIELL STOPPFALL VERKAR. Nu är det här idén: När du går in i en handel baserad på handelshandlaren för handel med ordethandel, är det enda du gör inte att initialt stoppa ett stopp. Du kommer att lägga en stoppavbrott senare när marknadspriset rör sig i den riktning du förväntade dig. Nu, varför skulle den här handelsideen ge någon mening Tja, låt mig förklara. Du ser att handeln med golvhandlare fungerar genom att använda en 9 amp 18 ema över och vänta på pris att vända och sedan sälja eller köpa på fortsättningen av den ursprungliga trenden. Men heres huvudproblemet med floor traders forex-strategin: du kan verkligen inte hitta den exakta vändpunkten när marknaden slutar sin mindre omkastning för att fortsätta på motsatt sätt det är dess ursprungliga riktning. så det är lite av ett gissningsspel när du letar efter handelspost genom att använda omvänd ljusstakar eller använda överträdelsen av lowhighs av tidigare ljusstake som inmatningspunkter. Så vad betyder detta om du redan har gjort en handel och marknaden har inte vänt sig för att fortsätta i sin ursprungliga riktning Tja Det betyder beroende på hur långt du har placerat din stoppavbrott, kan din stoppavbrott vara på väg att bli slagen eller du har redan slutat i din handel. Ljudkännedom Och när din handel blir slut, börjar marknaden fortsätta i sin ursprungliga riktning. Följande valutakarta nedan borde få dig att förstå detta koncept bättre: När behöver du börja använda STOPPSTOPP I DETTA HANDELSYSTEM Det här är några förslag bara så att du ska se vilken som bäst fungerar för dig och prova den: när din handel går i riktning som förväntat och börjar bilda lägre toppar (som visas i diagrammet ovan) måste du använda swing pointspeaks för att flytta din efterföljande stoppförlust och börja låsning i vinst tills du blir stoppad eller om din vinstmålnivå blir träffad . eller efter att du har gjort en kort handel och sedan stänger en ljusstake över 18EMA-linjen. du måste aktivera en stoppförlust genom att placera den var som helst från 3-15 pips ovanför lampans höga och detta bör bero på hur mycket risk du är villig att ta. Om nästa ljusstake öppnas och inte går högre än föregående ljusstake och marknaden börjar falla ner, använd sedan efterföljande teknik som nämnts ovan-låsande vinster, eftersom marknaden fortsätter att röra sig lägre. DU BEHÖVER ATT HÄLLA HANDELEN När du använder golvhandlare metod utan stoppavbrott, här är några viktiga saker att tänka på: du kan inte lämna din handel och gå och sova om det här är ett levande konto. Varför Eftersom du inte har en freaking sluta förlust ännu. Du måste vänta tills du ställer din stoppförlust och kanske har låst sätt några vinster då kan du slappna av. handla inte detta system när en stor forexnyhet kommer att släppas snart. vet hur mycket risk att du är villig att ta på ditt valutakonto innan du går in i en handel. Håll den här siffran i ditt sinne medan du handlar. Om du ser att handeln inte går som planerat och pappersförlusten i ditt handelskonto börjar träffa din risknivå, så gå ut. Det är bättre att tappa lite pengar i ditt handelskonto och vänta en annan dag för goda möjligheter att handla än att ta en stor slöseri på ditt handelskonto som avsevärt försämrar ditt handelskonto och tar lång tid att ta tillbaka till det ursprungliga handelskontot balans (om du är så bra :) annars är du busted) Golvhandlare metod utan stop-loss-system är ett system som gör att du kan undvika de initiala prispigarna strax efter dina handelsposter genom att inte lägga en stoppförlust inledningsvis. Detta är vad detta handelssystem verkligen handlar om. Du måste dock aktivera stoppförlust när handel rör sig antingen positivt eller om du ser ljusstakar som stänger över 18ema linje (för försäljning av handel) eller stänger under 18ema för en buylonghandel. Lämna ett svar Avbryt SvarSätt och glömt Registrerad maj 2010 Status: Medlem 102 Inlägg Jag är säker på att det fanns några personer som rullade ögonen och hade ett gott skratt på min bekostnad med den titeln, men jag kunde inte motstå (Denna tråd var ursprungligen benämnd quotThe Holy Grail No-Stop-Loss Systemquot men jag antar att ledarna inte hittade det så roligt som jag gjorde) Ive försökt hitta ett lönsamt sätt att handla som verkligen passar min stil. Vågar jag säga det, men efter en hel del försök och fel, känner jag att jag har utvecklat något som fungerar för mig. Det blev föremål för några tråden här, vilket fick mig att tänka, och jag gjorde en hel del manuell backtestning och handlade det sedan ett tag förra året och har sedan början av året använt det med några bra resultat. Jag har en uppsättning regler, studerar vissa par på söndag, ställer in mina affärer och kontrollerar dem varje kväll. Risken är mycket hanterbar, DD har hittills varit ca 6,5 ​​och borde aldrig komma till mer än 10 om det. Förväntad lönsamhet är i genomsnitt cirka 0,5 per vecka, någonstans mellan 20-30 per år. Jag kan leva med de här siffrorna. Det finns många bra handlare där ute, och jag är inte en av dem. Jag gjorde det bra med lite divergenshandel, men till slut passade det bara inte på min stil. Jag behövde något som kunde fungera för mig. Inget mer att titta på diagrammen, inte längre försöka välja inmatnings - och utgångspunkter, inte mer att sluta ut för att se handelstoppet tillbaka, eller se en handel med bra vinst förlora allt. Det är ganska matematiskt med bara en ounce av quotfeelingquot för marknaden. Och de senaste månaderna har varit ganska avkopplande handel. Ingen explosiv retur, men mer vinnare än förlorare. Jag kan handla så här länge, och jag behöver ett tag för att bevisa lönsamheten. Anställd i maj 2009 Status: Nyårsupplösning 592 Inlägg Det finns alltid ett stopp. Inget stopp betyder att stopp är 100 av kapitalet. Riskera 100 varje vecka för att göra 0,5 är löjligt, och kallar det en helig gral är ännu värre. Jag hoppas du får poängen. Med god chans kan du stanna över vatten i några år, men tänk mycket noga om du har en hållbar kant. För att förlora mycket tid är ännu värre än att förlora mycket pengar. System med sådana parametrar är väldigt knepiga och spelar med ditt sinne. Marknaden ger lite många gånger, men tar slutligen vad den måste ta med viss fördröjning. Önskar dig lycka till Anställd mar 2010 Status: Medlem 824 Inlägg Feline207 har en poäng här. Just nu är din max DD 6,5 men det kommer att öka över tiden. Ju högre du kommer in i DD desto hårdare blir det för dig att återhämta sig. Om du inte redan har bör du försöka expandera din plan när du träffas med högre DD-nummer på 20-30 eller mer. Lita på mig, jag har testat inga SL-strategier i över 3 år. Tro det eller ej. Jag gjorde en strategi i en EA och EA backtested i över 22 år. Eftersom parbeteenden förändras ändå kunde min EAstrategi inte anpassa sig till denna förändring och förlorade 100 lyckligtvis bara mitt demokonto i slutet av 2015. Detta orsakades främst av Brexit. Brexit-situationen är bara ett exempel på en större händelse som helt kan ändra beteendet hos ett valutapar. Vi måste försöka förbereda oss för dessa typer av händelser eftersom ingen SL-strategier kan bli svåra. Några råd för dig skulle vara att backtest din strategi så långt tillbaka som möjligt så att du är beredd på det värsta. Jag gjorde det inte tillräckligt bra och min EA förlorade stort. Jag insåg det med tiden att en SL var vad jag saknade. Oavsett om det är stort eller litet bör det genomföras som ett fel säkert för de flesta om inte alla handelsstrategier. Var detta SL bör placeras är något du bör tänka på noggrant. Långsam amp Steady gör miljonärer Feline207 har en poäng här. Just nu är din max DD 6,5 men det kommer att öka över tiden. Ju högre du kommer in i DD desto hårdare blir det för dig att återhämta sig. Om du inte redan har bör du försöka expandera din plan när du träffas med högre DD-nummer på 20-30 eller mer. Lita på mig, jag har testat inga SL-strategier i över 3 år. Tro det eller ej. Jag gjorde en strategi i en EA och EA backtested i över 22 år. Eftersom parbeteenden förändras ändå kunde min EAstrategi inte anpassa sig till denna förändring och förlorade. Vi bör också komma ihåg att det finns olika quotdrawownsquot och han har inte angett vad han pratar om så jag talar blint om detta. Men. Hur som helst - när någon handlar på så sätt måste han veta exakt vad som är kanten, från vad det kommer till, hur och varför är det hållbart trots den mycket dåliga risken att belöna. Om det inte händer, ger marknaden en lektion på det hårda sättet och innan du har tid att inse, gräver du redan ett hål i ditt konto som raderar knappt förtjänta pengar, en smärtsam upplevelse. Hur som helst - när någon handlar på så sätt måste han veta exakt vad som är kanten, från vad det kommer till, hur och varför är det hållbart trots den mycket dåliga risken att belöna. Om det inte händer, ger marknaden en lektion på det hårda sättet och innan du har tid att inse, gräver du redan ett hål i ditt konto som raderar knappt förtjänta pengar, en smärtsam upplevelse. Jag tror att du har tagit den ursprungliga titeln lite för bokstavligen - risken att belöna är egentligen inte så illa alls. Risken för varje handel är faktiskt minimal och som jag sa ovan skulle det ta ett MASSIVT drag. ÖVRIGT - Jag pratar 5000, 8000 eller 10000 pips för att ta mig någonstans nära ett marginalanrop. Och om det hände många av de stoppförluster som du och andra hade kan visa sig vara alla men värdelösa i alla fall. Och en större oro för mig (och likaledes för alla) skulle vara min mäklare likviditet och faktiskt få några medel tillbaka. Jag tar förluster. Jag satte bara inte en konkret stoppförlust vid en given punkt, SR-linjen, pipmängden etc. vid tidpunkten för handeln längre. Att det finns 50-70pip rörelser är precis vad jag försöker dra nytta av. Jag vänder inte ett mynt och tar slumpmässiga affärer. Nedan är min aktieutvecklingslinje. Fram till Xmas lekte jag med några idéer, några arbetade, några gjorde inte, några hade lycka till, en del hade buck tur - du kan se att det var ganska häftigt ibland. Från början av året har det varit rent min quotset - och forgetquot-handel, som visade konsekvent avkastning förra året (om än inte högt, som tidigare nämnts), men ännu viktigare, denna typ av handel passar mig och fungerar för mig. Det är allt jag säger. Lycka till med din handel Bifogad bild (klicka för att förstora) Varför vi Med den senaste tekniken för att skydda dina pengar ser du varför den bästa handelspartnern. Regulatorisk auktorisation Admiral Markets UK Ltd är reglerad av Financial Conduct Authority i Storbritannien. Kontakta oss Lämna feedback, ställa frågor, ringa på vårt kontor eller ring oss bara. Nyheter Kolla senaste nyheterna om vårt företag, evenemang, handelsvillkor mer. Testimonials Se feedback vi får från kunder som handlar Forex CFD på våra riktiga konton. Partnerskap Förbättra din lönsamhet med Admiral Markets - din betrodda och föredragna handelspartner. Karriärer Vi är alltid på utkik efter att lägga till ny talang till vårt internationella team. Orderkvalitetsbeställning Läs om vår teknik och se vår kvalitetsrapport för månadsrapport. Kontotyper Välj ett konto som passar dig bäst och börja handla idag. Demokonto Ett demokonto ger dig möjlighet att uppleva riskfri Forex CFD-handel och testa dina strategier på finansmarknaden. Dokument Bekanta dig med våra affärspraxis, dokumentöppningsprocedurer. Inbetalningar av utbetalningar Se hur du insätter eller tar ut pengar från ditt handelskonto. Handelsräknare Beräkna din marginal, vinst eller förlust jämföra resultaten av dina Forex CFD-affärer före handel. MetaTrader 4 Ladda ner MetaTrader 4, den mest kraftfulla och användarvänliga plattformen för Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Ladda ner MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform för Forex CFD-handel. Läs mer om detta plugin och dess innovativa funktioner. MT4 WebTrader Använd MT4 webbhandel med vilken dator eller webbläsare som helst (ingen nedladdning behövs). MetaTrader 5 Ladda ner MetaTrader 5, den nya och förbättrade plattformen för Forex CFDs trading. Grundläggande analys Ekonomiska händelser påverkar marknaden på många sätt. Ta reda på hur kommande händelser sannolikt påverkar dina positioner. Tekniska analyser Diagram kan visa trenden, men analys av indikatorer och mönster av experter förutspår dem. Se vad statistiken säger. Våganalys Bestäm sannolika priszoner efter vågmönster baserat på extremiteter i handlarepsykologi med Elliot-våganalys Forex Calendar Det här verktyget hjälper aktörer att hålla reda på viktiga finansiella meddelanden som kan påverka ekonomin och prisutvecklingen. Autochartist Hjälper dig att ställa in marknadens lämpliga utgångsnivåer genom att förstå förväntad volatilitet, effekter av ekonomiska händelser på marknaden och mycket mer. Traders Blog Följ vår blogg för att få de senaste marknadsuppdateringarna från professionella handlare. Marknadsvärmekarta Se vilka som är de bästa dagliga flyttarna. Rörelse på marknaden lockar alltid intresse från handelssamhället. Market Sentiment Dessa widgets hjälper dig att se korrelationen mellan långa och korta positioner som innehas av andra handlare. Forex CFD Webinars Tune in och titta på experter täcka handelsrelaterade ämnen. Lär dig grunderna eller få inkompetens per vecka. FAQ Få dina svar på de vanliga frågorna om våra tjänster och finansiell handel. Traders Ordlista Finansmarknaderna har sin egen lingo. Lär dig villkoren, eftersom missförstånd kan kosta dig pengar. Forex CFD Seminarier Utvid din Forex och CFD Trading Knowledge genom att gå med i ett av våra seminarier. Hålls av handelspersonal. Riskhantering Riskhantering kan förhindra stora förluster i Forex och CFD-handel. Lär dig bästa risk - och handelshantering, för framgångsrika Forex och CFD-branscher. Artiklar Handledning Från Forex och CFD-basics till avancerade handelsemner, erbjuder dessa avsnitt dig användbara insikter på handel. Noll till hjälte Starta din väg till förbättring idag. Vårt gratis Zero to Hero-program kommer att navigera dig genom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjäna pengar på din Forex och CFD-handel med Admiral Club-poäng. ForexBall Handelstävlingen med en årlig prispott på 541 000. Spela för skojs skull, lär dig för riktigt med detta handelsmästerskap. Personligt Erbjudande Om du är villig att handla med oss, är vi villiga att göra dig ett konkurrenskraftigt erbjudande. Forex trading utan stopp-förlust: ingen stopp-förlust Forex strategi Riskvarning: Valutahandel eller kontrakter för marginskillnader medför hög risk och kan inte vara lämpliga för alla investerare. Det finns en möjlighet att du kan hålla en förlust som är lika med eller större än hela din investering. Därför borde du inte investera eller riskera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör se till att du förstår alla riskerna. Innan du använder Admiral Markets UK Ltd tjänster, bekräfta riskerna i samband med handel. Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd rekommenderar dig att söka råd från en oberoende finansiell rådgivare. Admiral Markets UK Ltd ägs helt av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets Group AS är ett holdingbolag och dess tillgångar är ett bestämmande kapitalandel i Admiral Markets AS och dess dotterbolag, Admiral Markets UK Ltd och Admiral Markets Pty. Alla referenser på denna webbplats till admiral Markets hänvisar till Admiral Markets UK Ltd och dotterbolag till Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. är auktoriserad och reglerad av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. är registrerad i England och Wales under Companies House. Registreringsnummer 08171762. Företagsadress: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, Storbritannien.

No comments:

Post a Comment