Friday 1 December 2017

Best 1 min forex strategi


Glöm sittande framför skärmen i flera timmar Gör enkla pengar konsekvent Lägg i en order på en minut och stäng av datorn Upprepa processen om och om igen varje dag Lär dig hur handla professionella Inga känslor, inga bekymmer. Disciplined trading kommer att bli mycket lönsam. Den 1MinuteDaily-strategin fungerar bra både på trendiga och vilda marknader och vi väljer ofta marknadstopparna och bottnarna. Ett typiskt diagram med sex vinnande dagar i rad: Imponerande backtesting-resultat Excel-arket med backtestingresultat förklaras och är tillgängligt för dig. Du kan kontrollera de historiska affärer steg för steg och få förtroende. Du kan vara nyfiken på hur systemet utfördes efter att vi publicerade det. Och det är en stor överraskning: utan uppdatering, justering eller någon förändring i strategin ger det positiva och stabila liveresultat. och prestandan är ännu bättre Alla handlare som köpt systemet för två år sedan gjorde en bra vinst. Vad som är viktigt här är det inte ett blackbox-system eller någon massa indikatorer. Vårt system bygger på det faktum att priset bildar en konsolidering varje natt på grund av långsammare rörelse. Det är inte en Heliga Graal som arbetar 100, men oddsen kommer att fungera för dig - konsekvent. Enligt den nya forskningen arbetar vårt system med fler valutapar. Grattis till alla handlare som gjorde vinst Vad är ett framåtriktat test Det finns så många quotperfectquot Forex-system där ute. Många näringsidkare försöker följa ett system som har överoptimiserats. Ett överoptimerat system fungerar utmärkt på historiska data, men misslyckas med nya data. Det mest robusta och övertygande testet är att granska resultaten efter en tid. Och det är vad vi har gjort i den här uppdateringen. Jag har handlat FULL tid i över ett år. Jag har verkligen försökt allt. Köpt så många EAs och webinars, etc. Så vad tycker jag om den här produkten Det är RARE, det fungerar faktiskt Det fungerar konsekvent Det var inte överhypet. Jag tycker att laget som kör denna produkt är svar på frågor och erbjuder hjälp när du frågar. Återigen låter det så enkelt, men sällan att hitta i denna bransch. Jag tillhandahåller privat coaching och berättar vanligtvis att studenten ska hålla sig långt ifrån produkter på marknaden. DENNA produkt rekommenderar jag fullt ut. Skål till 1MinuteDaily Team. Tim Morrow, Clovis, CA Jag vill bara börja med att säga ett stort tack till Tim och Julie. Jag har varit två år i Forex. Jag handlar 1MinuteDaily i sex månader och blir fortfarande upphetsad - jag tjänar verkligen pengar. De enklaste pengarna jag någonsin har gjort. Jag kan inte tro att jag har gjort det enkelt, mekaniskt, stort förtroende. Jag gillar det Justin, New York, USA Bra jobb Jag handlar Forex fem år, de senaste två åren var jag tyst lönsam. Min primära strategi var trendföljande med korrekt penninghantering. Som en heltidspraktiker spenderade jag 8 timmar om dagen på marknaden hela tiden. När jag hittade denna strategi förändrades mitt liv dramatiskt. Även om jag spenderar mer än en minut om dagen framför min handelsplattform, tjänar jag ännu mer pengar idag. SMART pengar. Alex Fitz, Las Vegas Trött på så många trading och ea-strategier, jag har en live försök till den här och det är en överraskning. Stora och solida breakout-strategier. Bra stöd. Jag är väldigt glad. Jag måste säga att denna produkt är legitim och den fungerar. Det överträffade mina förväntningar och även om jag har tid att handla hela dagen, gillar jag den här strategin eftersom det verkligen tar emot känslorna ur handel vilket är något som jag tycker är utmanande. Placera bara din beställning och gå bort. Men jag kontrollerar det hela dagen för att flytta stoppförlusten uppe i paus även när jag är nära målvinsten. Deras pengar hanteringssystem är kraftfullt. Jag använder för att ignorera regler om pengarhantering tills jag läser den här boken, har jag blivit en mycket bättre näringsidkare på grund av denna extra bok, Money Management. Ge det ett skott, du kommer inte ångra det :) Bra system. Testade det för ett par dagar såg bra ut, gick live 50pips på första handeln. Enkelt att förstå, du kan använda det dagligen, lönsamt, tidskrävande. Stödet är bra de kom tillbaka till mig om 24 timmar. Jag har handlat flera strategier tidigare. Det här är det bästa. Jag rekommenderar starkt ge det en go. gavin, london, england Ive ben använder detta system ungefär fyra veckor och tjänade pengar konsekvent. Jag gjorde mig några ändringar för att förhindra falska avbrott och äntligen kan jag säga att jag gör pengar i Forex. Enligt min åsikt är detta det bästa systemet där ute (och tro mig, jag har försökt ett par). Det är enkelt, lätt att förstå, ger fullständig förståelse, och det har gett mig tillbaka mitt liv (inte stirrar på kartor hela dagen) och mina pengar Tack, killar för att utveckla ett underbart, sunt förnuftssystem, det är också extremt lönsamt C . Bell, South Carolina, USA Jag kan bara inte tro hur fantastiskt detta system är. Om Ive tog alla signaler skulle jag ha vunnit 70-80 av tiden. Jag har handlat denna levande från den tid jag köpte den, ungefär en månad sedan och har visat någon vinst. jag vill verkligen tacka utvecklarna av systemet för systemet, guyz säger guldgruvan, jag rekommenderar det, det är fantastiskt, smiple och så lätt att lära sig, mahmood serry, egypt Ive har använt detta system på alla 3 par för 6 veckor. Det har fungerat bra. Jag använder vågindikatorn för att filtrera några falska handlar. Det har förhindrat vissa förluster. Jag flyttar också min stoppförlust upp till positivt territorium när handeln närmar sig TP-nivån. Jag limmade inte till datorn. Jag kontrollerar bara alla så ofta. Den tekniken reducerar verkligen scenarierna för att få nästan vinst och faller tillbaka för en förlust. Det bästa paret för mig hittills har varit GBPJPY. Stöd har varit mycket lyhörd. Jag får ett svar tillbaka mycket snabbt. Trevligt system. Lätt att läsa och följa instruktionerna. Strax framåt, inte komplicerat. Lätt att bygga förtroende med det och lätt att använda. Detta är ett långsiktigt verktyg i min handelslåda nu. Pam, Arizona, USA Jag såg översynen publicerad på den här webbplatsen och gav ett försök. Jag har handlat systemet lever i 2 veckor och tjänade pengar konsekvent. Systemet är lätt att använda och jag rekommenderar starkt det. Medan systemet rekommenderar att du fokuserar på ett par åt gången handlar jag ibland upp till 5 par om dagen. Materialet ger dig också en handledning om handel med pengar på pengar, vilket är bra för nya handlare oavsett vad du handlar om. Steve Lane, Bluffton, SC Av all den programvara som Ive sett, 1 Minute Daily är ett bra sätt att göra stor skillnad i din handel. Anledningen till att jag säger detta är att det inte är ett system med outrages löften, men i själva verket ett sätt att öka dina lönsamma affärer med liten eller ingen ansträngning, bokstavligen från det ögonblick du börjar använda det. Systemet tillåter dig att handla med förtroende med att veta att du kommer att täckas beroende på hur trenden går med inmatningsprocesser, sluta förlust och ta vinstsättning. Systemet tog mig bara fem minuter att installera och förstå. Det är så enkelt även ett barn kan använda det. Ge det ett försök, och du kommer se från den allra första dagen handelsfriheten ska du nu ha, och om det inte gör någon skillnad i dina vinster, enkelt förfråga dina inga strängar bifogade full återbetalning Ken Faulkner, Jersey CI, jag har köpte många system på FPA inklusive blackdog, jag handlar live och får konsekvent vinst med den här, det är bäst överlägset, jag vet inte hur Mike från Arizona kan betygsätta det så dåligt, och det gör mig av det du tillåter folk att betygsättningssystem som inte handlar live, blackdogen till exempel, jag är en forummedlem och jag vet för ett faktum att många av de recensioner du visar är demo, ingen respektlöshet som är avsedd för BD-systemet Ray Monaghan, Capetown. Jag skulle vilja berätta för 95 förlorare om 1Minute Daily System. Kom på alla, slösa inte all din tid på att leta efter den heliga graden eller ens de SCAM ROB BOT haha. Prova 1 minuters dagligen och du kommer aldrig mer att förlora dina pengar. jag är inte en nybörjare. Jag handlar från cirka 10 år och det här är den mest komplicerade och enkla metoden för att tjäna pengar hela tiden månad efter månad. Jag köpte denna strategi för 2 veckor sedan. Det är mycket enkelt och till den punkten. Handboken är väl genomtänkt och kundservice är mycket snabb att ta itu med dina frågor. De har också gett ut bra tips som du kan använda i din handel. Det är verkligen ett mycket enkelt system som alla kan förstå, nya eller mer erfarna. Jag använder det här systemet med mina EAs och resultaten är som de sa att det skulle vara. Deras teori är ljud och väl genomtänkt. efter 6 månaders handel bor detta system jag måste säga att det är fantastiskt. För alla att se jag har gjort en blogg (slurpeeforex. blogspot) där jag skickar mitt riktiga resultat med riktiga pengar. Jag började med 170 USD och nu är jag upp till 1850 USD. Jag gjorde lite förbättringar för detta system och riskerar också 10 per handel, vilket är för mycket, men så fort jag får mitt konto upp minskar jag risken för att minska volatiliteten. Jag har redan gjort en recension här och det var positivt. Efter sex månader ger jag 5 stjärnor igen. Lätt system att lära, sätta och gå vilket inte behöver du sitta hela dagen framför datorn och mycket bekvämt. Jag kan bara rekommendera det. Slurpee, Tjeckien True Money Management är en måste-läs kort e-bok för varje näringsidkare som fortfarande inte lyckas med en beprövad strategi. Pengestyrning är den viktigaste uppgiften. Det här är den saknade länken mellan utbildad näringsidkare och lönsam handel. Mer om den här bonusen. Efter betalning kommer webbplatsen att fråga dig att ange MetaTrader kontonummer (bara nummer). För att förhindra Internet piratkopiering licensierar vi produkten till ett specifikt MetaTrader-kontonummer. Du kan ladda ner systemet för ytterligare demo eller direktkonton gratis när som helst senare. Du kommer att få produkten omedelbart. Detta är en engångsbetalning för livet. Detta är ett introduktionspris. Det kan ökas snart. Kopiera TampJ Profit Club 2008-2017, All Rights Reserved. Powerful 1 Min Scalping System (Fx Prime) Medlemskap Återkallat Anslöt Sep 2008 477 Inlägg Hej alla, jag är helt ny på detta fantastiska forum men jag har lurat här för de senaste 6 månader bara läser och läser och läser, några av er på det här forumet är bara fantastiska. Jag lärde mig mycket och byggt ett mycket starkt och pålitligt system under de senaste 6 månaderna, vilket har gett mig ca 80 exakta scalping-branscher. Jag skulle vilja dela med dig av detta system och hoppas också att vi kan börja hjälpa varandra att göra systemet ännu mer kraftfullt. (Fx Prime 1 Minute Scalping System) Handel mellan 3am är tiden till 11.00 är tiden SL 10 pips Ta vinst kommer att förklaras ENDAST ANVÄND INDIKATORERNA OCH MASKINEN I DETTA POST DET ÄR DEN ENDAST Efter att mallar har installerats och du har läst metoden Till videon nedan för att lära sig hur man handlar med denna metod quotLIVE 24 timmars FX PRIME CHAT ROOM NU BESKYTTELIG (Obegränsad Användare) citat WELL GUYS efter att ha blivit privata meddelade ungefär 30 gånger om att fråga ett chattrum att ha live trading och prata FX Prime jag äntligen gav i ett öppet chattrum. Här är informationen. Jag kommer att ge ut min handel med handelssignaler och ge ut massor av bra tips om hur man använder Fx Prime System. Levande handel kommer att äga rum från 05:00 till kl. 8.00. Jag lurar också mycket på kvällarna så att du kan ställa frågor och vi kan alla hjälpa varandra. Jag har verkligen haft glädje av att hjälpa er alla och hoppas jag kan göra det länge Vi kan alla se många pips Klicka på länken nedan för livechatrummet FINAL ENTRY SIGNAL-REGLER (INTE PÅ PERSONEN HÄR FÖLJ DETTA HÄR) Long Trade CCI 170 Över 0-linjen som visar uptrend MÅSTE VAR FÖRSTA TILL CROSS CCI 34 Över 0-linjen och uppvisa UPPDRAGET MÅSTE ÄNDRA FÖRSKRIFT I SAMMA DIREKTION RSI över 55 lt ------ MYCKET VIKTIGT INGÅR inte om det är mellan 45 -55 zon (45-55) ÄR FARA INTE INTE ZONE när den passerar i samma riktning ta handeln. Kort handel CCI 170 under 0 linje visar ned trend MÅSTE KROSS FÖRSTA CCI 34 under 0 linje visar ned trend MÅSTE KROSS SECOND RSI under 45 samma som ovan inte handla när i 45-55 zon ALDRIG HANDLING TILL 5 ​​MIN TRENDEN, OM DENNA TRENDING NER OCH DESS SÄLJAR DIG EN UPP SIGNAL DONT INTE DET ÄR EN RETRACERING, OM DEN KOMMER NER GENOM ATT ANVÄNDA SIGNALEN. LOOK FOR LOWER LOWS AND HIGHER HIGHS. LADDA NEDLÄGGANDE MÄRKEN OCH INDIKATORER HÖGRE NEDAN INTE PÅ POST 2. SpudFibo. mq4 8 KB 30 164 nedladdningar Uppladdad 19 oktober 2008 10:11 EJCandleTime. mq4 2 KB 26 241 nedladdningar Uppladdad 18 oktober 2008 17:50 finaltemplate1minute. tpl 16 KB 31 614 nedladdningar Uppladdat 18 okt 2008 17:59 finaltemplate5minute. tpl 14 KB 27 327 nedladdningar Uppladdad 18 okt 2008 5:59 pm DoublecciWoody. mq4 6 KB 29 214 nedladdningar Uppladdad 19 okt 2008 2:13 am Auto Pivot. mq4 15 KB 26 690 nedladdningar Uppladdad 19 okt, 2008 10:58 am Okej här är hur det här stora systemet fungerar Jag handlar detta med EURUSD och har inte testat det med något annat par. Jag tror att du behöver lära dig och hålla dig till ett par. Det första vi måste förstå är detta. Vi tittar på CCI 170 eftersom detta är vår högre tidsram och vi kommer bara och jag menar ENDAST att handla i CCI: s riktning 170, eftersom det ger oss en bra indikation på vad som händer i den högre tidsramen. så här är ingångssignalerna Long Trade CCI 170 Över 0-linjen som visar uptrend CCI 34 Över 0-linjen och visar uppåtriktningen Heiken Ashi vänder Blå RSI över 55 lt ------ MYCKET VIKTIGT går inte in om det ligger mellan 45-55 zon (45-55) ÄR FARA INTE INTE ZONE när den passerar i samma riktning ta handeln. Kort handel CCI 170 under 0-linje som visar ned trenden CCI 34 under 0-linjen som visar ned trend Heiken Ashi blir röd RSI under 45 samma som ovan handlar inte när i 45-55-zonen Viktigt att komma ihåg: Detta system är starkt beroende av stödmotstånd, fib och pivotpunkter så om nära sr linjer väntar på att se om den korsar eller använder den som motstånd. Följ alltid trenden och se till att köpa och toppar och bottnar. På handel A ser vi båda ccis är under 0 vi ser också att Heiken Ashi ändrar färg och vi ser att den linjen nu blir motstånd också RSI är under 45 vi tar handel och avsluta när Heiken Ashi blir blå eller CCI 34 är visar svaghet och korsar tillbaka under 0-linjen. Återigen en annan underbar handel som vi ser att den slår motståndet och är redo att gå upp. Du ser att båda CCIs är över 0 och RSI är över 55. Vi avslutar när cci går tillbaka under 0. På ovanstående diagram finns det en ytterligare signal som kunde ha handlats efter att ha läst reglerna, försök att hitta den. skulle ge dig ytterligare 15-20 pips Låt mig veta vad du tänker bifogat bild (klicka för att förstora) 1 Min Easy Forex Scalping Strategi Forex scalping doesn8217t behöver vara komplicerat alls. Jag har utvecklat en mycket enkel strategi med grundläggande indikatorer som kan tillämpas på lågspridande valutapar. Vänligen använd den endast på 1 min trading diagrammen. Indikatorer: 12 exponentiell glidande medelvärde, 26 exponentiell glidande medelvärde, 55 enkeltflyttande medelvärde Tidslinje (r): 1 min kartor Handelssessioner: London session, US-session Valutapar: Lågspridning (EURUSD, USDJPY) USDJPY 1 Min tabell Exempel 12 EMA korsar upp 26 EMA och 55 EMA underifrån. Öppna inköpsposition Placera skyddsstopp-förlust under den senaste svängen låga. Avsluta handeln för 9 till 15 pips vinst. Amerikanska dollarJapanese Yen-diagram ovan visar oss ett exempel på en köp - och säljhandel. Båda traderna stängdes för 15 pips under USA: s handelssession. That8217s totalt 30 pips eller 300. Inte illa för 5 timmars handel. 12 EMA korsar 26 EMA och 55 EMA ovanifrån. Öppna försäljningsstället Placera skyddsavbrott ovanför den senaste svänghöga. Avsluta handeln för 9 till 15 pips vinst. Relaterade inlägg: Ladda ner Forex Analyzer PRO gratis idag Brand New Forex System med Super Precis och snabb Signaler Genereringsteknik. Forex Analyzer PRO genererar köp och säljsignaler direkt på ditt diagram med lasernoggrannhet och REPAINER ALDRIG upp till 200 pips varje dag Köp och Sälj Forexsignaler Avancerad Daglig Avkänningsdetektering E-post Mobilvarning Alerts Ingen Repainting eller Lagring Vi respekterar alltid din integritet på Dolphintrader.

No comments:

Post a Comment