Monday 4 December 2017

Forex mäklare gmt 2


Vilken mäklare använder metatrader-servertid GMT 0 Mängden GMT-offset (dvs. antalet timmar som offset från GMT) kan påverka människor, eller oftare de EA-användare de använder, eftersom det bestämmer när ljuset för den nya dagen bildas och kan därför ha en inverkan på deras strategier. Pepperstone nämner till exempel på deras hemsida att de ställer sin plattform till GMT 2 och sedan GMT 3 på sommaren för att sammanfalla med 17:00 New York, den internationellt erkända slutdagen på forexmarknaderna. Tack för bra inlägg. Min mäklare har GMT 1 och jag använder inte EA så jag vet inte att GMT kan påverka våra affärer. Mycket få Det finns massor av mäklare som är 3 GMT. Klicka på mäklare sprida för ett visst par och det kommer att visa dig servertiden. myfxbookforex-broker-spreads En snabb lista för dig ThinkForex IC-marknader Alpari UK FXCM (måste begära gmt 3-server) Axi Trader FX Pro Vantage FX Storbritannien Pepperstone Global Prime Hot Forex FX Öppna Go Marknader Jag skulle överväga att de flesta av de viktigaste mäklarna så om du inte vill hitta en riktig skit som du aldrig hört talas om, dvs FXMars vad mer kan du vilja Få menade 7 från förexchurch Tack för listan. Jag tittar på det nu. tack. Hej Jenny, Det verkar finnas någon förvirring här. Det är viktigt att notera att USA är närvarande på sommartid. Det betyder att New York Time är GMT-4, istället för GMT-5 som om det är på vintern. Det betyder att MT4-servrar måste ställas in på GMT3 för att visa New York Close-diagram. När dagslysbesparingstiden i USA slutar den 2 november 2014, då måste New York Time med återgång till att vara GMT-5 och MT4-servrar behöva ställas in på GMT2 för att visa New York Close-diagram. Vad du säger är korrekt. Och majoriteten av mäklare som vill behålla den så kallade quot5 dagliga balansen inom sin plattform kommer kontinuerligt att rulla bakåt (GMT3) och framåt (GMT2). Så till slutanvändaren börjar handelsdagen alltid 00:00:00 måndag morgonplattform och slutar 23:59:59 fredag ​​kväll. Det är en kosmetisk förändring, men det har många fördelar. Nästa bästa tidszoner är GMT 0, vilket inte kräver några ytterligare tidsjusteringar och det är universellt. Du förlorar dock de enda 5 dagliga staplarna per vecka. Huvudproblemet med att använda vissa tidszoner är att i kommunikationen glömmer någon av mäklarepersonalen att citera den rätta tiden de förvirrar sin egen lokala tidszon med hos servrarna eller hos en affärspartner (sådan bankens tid). Så ALLA av deras litteratur bör återspegla servertiden som de håller med om att använda för att hålla sakerna enhetliga och konsekventa. Mät trender automatiskt med nolllagring Om du försökte handla med minst två Forex-mäklare kan du redan ha märkt att varje Forex-mäklare har egna tidszoner för sin handelsplattform. Att ha data som visas i rätt tidszon är avgörande för många aspekter av Forex trading . Dagliga och veckovisa diagram kan enkelt ha olika värden och prisklasser om ett nytt dagligt ljus på en handelsplattform förekommer klockan 00:00 GMT, på en annan plattform 2 timmar senare klockan 00:00 GMT2, och på den tredje plattformen 5 timmar tidigare klockan 00 : 00 GMT-5 (EST) Om du använder automatiska svängpunkter, kommer de att beräknas enligt din tidszon och dagliga ljus. Som ett resultat kommer dina supportresistancenivåer att vara annorlunda som vad andra handlare kan ha. Om du handlar dagliga avbrott, kommer dina inlösenpoäng att skilja sig från andra handlare8217 beställningar. Och slutligen kan varje enskild indikator bete sig annorlunda. Jag tror nog. Det finns många nyanser att ett undantag skulle kunna vara maid endast för handel inom en dag: från 1 timmars tidsram och sänka dig vann8217t bryr sig mycket om tidszoner (förutom pivotpointsnivåer och kan vara några andra studier). Har du någonsin varit i en situation där en gång du bytte mäklare tycktes din gamla strategi börja fungera sämre eller misslyckas helt? När man diskuterar handelssystem på forum rapporterar vissa handlare fantastiska resultat medan andra handlare samtidigt är 100 disciplinerade i handeln kan uppnå någon liknande performance8230 Jag undrar varför tidszon inställningar på majoriteten av Forex trading plattformar kan inte ändras. Vissa mäklare använder denna faktor till sin fördel. Istället för att välja sin handel, är de vanligaste tidszonerna, där de största valutamarknaderna är verksamma: London (GMT) eller New York (EST), väljer mäklare andra tidszoner, som GMT2, 3 osv. Jag kan förklara varför de gör det. Förutom förmodligen för de mäklare som bestämmer att tidszonens plattform ska vara densamma som företagets plats. Men I8217ve har sett oförklarliga fall när mäklareföretag säger sig i New York och de sätter tidszon för sin plattform (slumpmässigt) på GMT68230 Varför skulle du göra det Förmodligen att ingen strategi fungerar bra under dessa förutsättningar jag kan låta alltför mycket försiktig och bekymrad över dessa tidszoner men det eliminerar inte det faktum att plattformen8217s tidszon spelar en viktig roll i tradinghandelssättet, som ofta ignoreras Forex Dark Lord 7 Kommentarer till detta inlägg tradeforex4money 6 jan 2009 kl 7: 03:00 Platsen jag använder är Genesis Navigator, det kan göra bokstavligen allt du vill ha. Jag handlar i framtiden (inklusive speads), forex och aktier. Du kan ändra tidszonen till vad som helst du vill ha med dem (eller till och med variera öppnings - och stängningstider. Jag betalar en hel del i utbytesavgifter men. Här är en webbplats som jag visade sig vara till hjälp i min introduktion till Forex Market hours. Forex Dark Lord 7 januari 2009 kl 10:39 am At8217s poängen, du kan ändra tidszonen i inställningarna för Platform8217s så att den visar de timmar du vill, men serverns tid som plattformen fungerar på ändras inte. Ny dag börjar och slutar enligt servertiden. Can8217t säger detsamma om Genesis Navigator-plattformen, men jag har aldrig försökt det, men det är lätt att ta reda på sanningen genom att bara fråga en mäklare. Tack för den praktiska introduktionen av plattformen. Iyke 17 juni 2009 kl 03:39 Tack så mycket för den här artikeln. Jag använde en strategi där jag går in i en ny position i slutet av 4 timmars ljus. Sedan jag bytte mäklare har det varit ganska krossat. , 2010 klockan 8:23. Helt enig. När jag bytte mig fr om en GMT0 Metatrader 4-plattform till en annan med förskjutning som GMT1 eller GMT2, påverkas mina beslut. Ibland saknar jag en möjlighet på grund av de olika sätten som ljusstakarna visas med olika tidsförskjutningar. Gene 28 mar 2010 kl 10:58 am Vet du faktiskt att stora banker använder GMT 821608242 för deras diagram clock8230 Var kan jag hitta mer information om vilka stora banker som använder Tack cyklone Mar 25, 2011 kl 12:21 kan du Använd dukascopy, de använder GMT 822008243 sant 31 maj 2011 kl 16:53 men8230. det är sant om du jämför acm vs fx pro båda visar olika ljus, fx pro verkar vara belägen i Cypern, medan acm antar jag är i Schweiz Diskussionsområde - Lämna en kommentar Du måste vara inloggad för att skriva en kommentar. Vilken mäklare använder metatrader servertid GMT 0 när det är 7 o clock på natten i London, är det 2 oclock på eftermiddagen i New York. När du går mot tidslinjen (precis öster om Nya Zeeland är det gmt - något större. Nya Zeeland är GMT plus 12, en dag framåt. Oanda använder New York tid så långt jag vet. Jag tittade på en kalender och räknade dagar med undantag av mätt och sol och gmt 2 mäklare matchar. Överraskande oanda gör det, även om de använder New York Time. New York stänger klockan 17.00 den tid som är kl 19.00 London tid (gmt) Mäklare är GMT 3 vid ögonblick på grund av brittisk sommar. OK coolt. Så gmt 3 är inte NY nära men det är när NY-diagrammen slutar enligt dig. Varför överkomplicera saker? Oanda är inte NY nära som gmt 3 är NY nära är när det dagliga ljuset slutar. Fråga dem i chatt och de kommer att berätta detsamma. De är en av de få huvudmäklare som inte har NY-diagram. Vänligen reframe från att posta felaktig information. Hej Jenny, Det verkar vara lite förvirring här. Det är viktigt att notera att USA är för närvarande på sommartid. Det betyder att New York Time är GMT-4, istället för GMT-5 som om det är på vintern. Det betyder att MT4-servrar måste ställas in på GMT3 för att visa New York Close-diagram. När dagslysbesparingstiden i USA slutar den 2 november 2014, då måste New York Time med återgång till att vara GMT-5 och MT4-servrar behöva ställas in på GMT2 för att visa New York Close-diagram. tack för det.

No comments:

Post a Comment